جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

تیتراژ شروع انیمه‌ی Chrno Crusade

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=LyIApHiGv2w

 

تیتراژ شروع انیمه‌ی Chrno Crusade

 

بیا تا در زیباترین ـه آسمان‌ها پرواز کنیم

به سوی آینده‌ای روشن

آرزو ها در چشم‌هایت و حتی در لبخند روشنت پدیدار هستند

بال‌هایت را به جریان هوا واگذار کن

دیدار ـه ما یک معجزه بود

ما به هم قول دادیم، درسته؟

بیا تا به سمت ـه زیباترین آسمان‌ها پرواز کنیم

مهم نیست که چند دفعه بیفتی

فردایی که با تحمل ـه تمام ـه سختی‌ها بهش میرسی

من هیچوقت فراموشت نخواهم کرد

 

ترجمه: دنیای انیمه

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد