جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

Hikaru no Go

 

 

 


 

https://cdn.myanimelist.net/images/anime/12/78317.jpg

Hikaru no Go

 

نام انیمه: Hikaru no Go

نام انیمه: Hikaru's Go

نام انیمه: ヒカルの碁

ژانر: Comedy, Game, Shounen, Supernatural

تاریخ پخش: پاییز 2001

وضعیت: تمام شده

تعداد قسمت‌ها: 75 قسمت

مدت زمان هر قسمت: 23 دقیقه

استودیو: Studio Pierrot

منبع: Manga

کارگردان: Nishizawa Susumu

زیرنویس فارسی و انگلیسی دارد

 

 

 

لینک‌های مربوط به انیمه

+ لینک دانلود انیمه (720P, BD, ~80MB, MKV)

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

+ لینک دانلود انیمه (MP4, BD, 720P, ~300MB)

+ لینک فایل تورنت (MKV, x264, 1080P, BluRay, EN Sub, 38GB)

+ لینک فایل تورنت (MKV, x264, 720P, BDRip, EN Sub, 36GB)

+ تصاویر انیمه: عکس // عکس // عکس // عکس // عکس // عکس

+ لینک فایل تورنت (MP4, x264, BD, 720P, EN Sub, 8bit, 19GB)

+ لینک فایل تورنت (AVI, DivX, EN Sub, 14GB)

+ لینک فایل تورنت (MKV, BD, 1080P, EN Sub, 44GB)

+ لینک فایل تورنت (MKV, x264, DVDrip, 480P, EN Sub, 10GB)

+ لینک فایل تورنت (AVI, RAW, 16GB)

+ لینک فایل تورنت (MKV, 1080P, BDRip, RAW, 50GB)

+ لینک فایل تورنت (MKV, BD, 1080P, x264, RAW, 69GB)

+ لینک فایل تورنت (MKV, x265, 720P, BD, RAW, 8GB)

+ اطلاعات بیشتر: سایت // سایت // سایت // سایت // سایت // سایت // سایت

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

+ توضیحاتی در مورد بازیِ گو

+ لینک دانلود کتاب آموزش گو – نسخه انگلیسی

 

 

خلاصه ی داستان (منبع: دنیای انیمه)

پسری به نام شیندو هیکارو در حالی که بین خرت و پرتای انباری پدربزرگش میگشته یه تخته ی گو ی قدیمی پیدا میکنه وقتی که اون تخته رو تمیز میکنه یه روح با کلاهی بلند و شمایلی قدیمی در برابرش ظاهر میشه البته هیکارو غش میکنه ولی وقتی بیدار هم میشه میبینه این روح همچنان همراهشه و فقط اون میتونه ببیندش و صداشو بشنوه.

این روح فوجیوارانو سای ـه که معلم گو ی امپراطور در 1000 سال پیش بوده و به جهت تهمتی که بهش زده میشه از قصر بیرون انداخته میشه. سای که تحمل این ننگ رو نداشته خودشو تو رودخونه غرق میکنه ولی روحش که همچنان در جستجوی حرکت نهایی گو یعنی "دست خدا" ست در این تخته ی گو مهر میشه و حالا توسط هیکارو دوباره به این دنیا میاد

سای در تب و تاب بازی کردن گو ئه ولی هیکارو ذره ای علاقه به این بازی نداره و طی اتفاقاتی با یه پسر اعجوبه ی گو یعنی تویا آکیرا همبازی میشه، این درحالیکه هیکارو حتی بلد نیست درست و حرفه ای مهره ها رو تو دستش بگیره...

 

نکته 1:

تصویر گر مانگای Hikaru no Go آقای تاکشی اوباتای نام آشناست که خیلیا با تصویرگری مانگای Death Note و Bakuman ایشونو میشناسن.

مانگای هیکارو نو گو در سالهای 2000 و 2003 جوایز شوگاکوکان و تزوکا اوسامو رو برنده شده.

 

نکته 2:

درپایان هرقسمت این انیمه در یه بخش 2دقیقه ای، یوکاری سنسی بهمراه مای چان و یوکی از پایه نکاتی از بازی گو رو یاد میدن البته باید بگم این بخشا زیرنویس انگلیسی ندارن پس طبعا ترجمه ی فارسی هم ندارن.

 

 

نکته ای درباره ی بازی گو:

گو یه بازی تخته ای شرق آسیاییه و قوانین پیچیده ای نداره و تو 3 قسمت اول انیمه نکات مهمش گفته میشه. خود انیمه هم خیلی وارد استراتژیهای بازی نمیشه. مطمئن باشین اونقدری براتون جذاب میشه که دنبال پیدا کردن تخته و مهره ی گو برای بازی کردن بیفتین!

 

 

 

توضیحات من

 

اینقده خوشحالم که 75 قسمت است.

وقتی به قسمت 23 رسیده بودم. فکر می کردم داره تمام میشه..

الان قسمت 36 رو هم دیدم.

بی نهایت از این انیمه خوشم اومده.

خیلی خیلی خیلی راضی بودم تا اینجای کار.

حتی از شیندو هم خوشم اومد.

سای که دیگه جای خودش رو داره.

تویا هم مدل موهاش مزخرف است. وگرنه جالب میشد.

انیمه سال 2001 پخش شده. چقدر جالب. چقدر جالب.

اینقده خل شدم که می خوام بگردم ببینم میشه آموزش این بازی رو پیدا کرد یا نه.

خیلی سخت است.

ولی من بدجوری زده به سرم.

یوهاهاها

قسمت 75 از انیمه ی Hikaru no Go رو دیدم

بالاخره قسمت 75 رو هم دیدم!

خیلی کم بود که! 75 قسمت چیزی نبود برای این انیمه!

اون قسمت هایی که سای ترسیده بود که ناپدید میشه، چقدر ناراحت شدم.

از اون قسمتی که سای ناپدید شد، تا وقتی شیندو به خودش بیاد، من هم افسرده بودم.

اون قسمتی که شیندو بالاخره گریه کرد و تونست گو بازی کنه، همون موقعی که اشک میریخت، من هم برای سای اشک می ریختم.

ها ها ها، اون قسمت هایی که سای با تویا سنسی مسابقه داد (با اینترنت)، چقدر استرس داشتم.

ولی کل دنیا رو بهم ریخته بودن. همه داشتن بازی رو نگاه می کردن.

تویا سنسی چقدر راحت شرط بست که اگه شکست بخوره، بازنشسته میشه.

خب چی میشد شیندو دوباره می رفت کافی نت و با سای بازی می کرد. یعنی در اصل اجازه میداد که سای بازی کنه در اینترنت.

این اواخر شیندو همه ش خودش بازی کرده بود. خیلی کم گذاشته بود سای اختیار رو به دست بگیره.

اون تیکه هایی که شیندو دنبال سای می گشت، خیلی غمناک بود.

باید ببینم براش فیلمی، فصل دومی، چیزی ساختن یا نه.

یکی از انیمه های فوق العاده ای بود که این چند وقت دیدم.

شاید بهتر باشه برم دوباره از اول نگاه کنم. فکر نکنم فکرم اجازه بده برم سراغ یه انیمه دیگه.

بد جوری درگیر این انیمه و بازی شدم.

به قدری من رو درگیر خودش کرده، رفتم از استور مایکروسافت، بازی آفلاین و رایگان ش رو دانلود و نصب کردم.

هر چند تا حالا که نتونستم بفهمم چی به چی است.

از پلی استور گوگل هم ورژن اندروید برای گوشی م دانلود کردم (منظورم بازی گو است).

از سطح آسون یه مرحله آسون تر داره، من اون رو چند بار بازی کردم.

خب تا چیزی از بازی نفهمم، نمی تونم بازی کنم.

خیلی سخت است.

از ویکی پیدا در مورد بازی، یک صفحه فارسی گرفتم. ولی آموزش نبود که.

یه چند صفحه انگلیسی هم در مورد نحوه ی بازی گرفتم.

ولی چیزی نفهمیدم.

تنها چیزی که می دونم، باید تعداد مهره هات روی صفحه بیشتر از حریف باشه. محدوده بیشتری رو بگیری.

اون مهره (یا مهره هایی) که توسط مهره حریف زندانی شدن، از صفحه حذف میشن به نفع حریف.

کاش یکی بود می تونست بهم یاد بده.

درسته که در گوشی و کامپیوتر، با هوش مصنوعی بازی، بازی می‌کنم. ولی چیزی یاد نمی گیرم.

چیزی درک نمی کنم.

زیادی سخت است.

شطرنج در مقابل این، هیچی حساب نمیشه.

یک کتاب آموزشی هم براش دانلود کردم. یادم باشه، لینک‌ش رو می‌گذارم.

 

 

 

 

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
... پنج‌شنبه 29 تیر 1402 ساعت 01:48

منم امروز تمومش کردم واقعا قشنگ بود ولی از ادامه مانگا انگلیسیه واییییی خداااااا نههههه ترجمه هم نداره

سلام آره. انیمه ی خیلی خوبی است. متاسفانه مانگا ترجمه فارسی نداره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد