جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

تیتراژ پایان انیمه‌ی Chrno Crusade

 

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=NbjjOEeWXlk

تیتراژ پایان انیمه‌ی Chrno Crusade

 

برای این که فکر میکنم عاشقتم

که ناراحت میشم و خجالت میکشم

قلب ـه من از به هم رسیدن ـه گونه‌های سرد ـه ما زاده شد

من همیشه میخوام که تو رو ببینم

عشق ـه فروزان ـه من به تو باعث میشه که نتونم باهات صحبت کنم

مرا محکم بگیر، من به قلبت ایمان دارم

مرا محکم تر در آغوش ـه گرمت بگیر، من به آغوش ـه گرمَت ایمان دارم

خدانگهدار ای تنهای من، فردا تنهایت خواهم گذاشت‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏.

برای اینکه تو کسی هستی که دوسش دارم

پیشت هستم و ازت مراقبت میکنم

زمینی که به تو مربوطه

خوشحالم که اونجا به دنیا اومدم

 

ترجمه: دنیای انیمه



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد