جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

Green Boy

 

 

 

Green Boy

 

 

نام مانهوا: Green Boy

نام مانهوا: پسر خام

نام مانهوا: Green Boy: Shouting to You

نام مانهوا: 그린보이

نام مانهوا: Green Boy: 너를 향해 소리쳐

ژانر: Drama, Romance, School Life, Shounen, Slice of Life, Sports 

وضعیت: تمام شده

تعداد چپترها: 140 چپتر

نویسنده: JUNG Jae-han

هنرمند: IM Jin-gook

سال انتشار: 2010

ناشر: Naver

مجله: Naver Webtoon (Naver)

ترجمه فارسی و انگلیسی دارد

+ اطلاعات بیشتر درباره مانهوا

+ خواندن آنلاین مانهوا – ترجمه انگلیسی

+ تصاویر مانهوا: عکس // عکس // عکس

+ لینک دانلود مانهوا – ترجمه فارسی

+ لینک دانلود مانهوا – ترجمه فارسی

+ خواندن آنلاین مانهوا – ترجمه فارسی

 

 

خلاصه داستان (منبع: دنیای انیمه)

داستان یه دختره است که می‌خواد قهرمان بوکس بشه و پسری که عاشقشه هم میره تو کار بوکس.

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد