جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

بهت قول میدم - محسن یگانه

 

 

بهت قول میدم - محسن یگانه

 

خودت می‌خوایی بری خاطره شی اما دلت میسوزه

تظاهر میکنی عاشقمی این بازی هر روزه نترس

آدم دم رفتن همش دلشور میگیره دو روز بگذره این دلشورها از خاطرت میره

بهت قول میدم سخت نیست لااقل برای تو

راحت باش دورم از تو و دنیایِ تو راحت باش

هیچ کس نمیاد جایِ تو دلشوره دارم من واسه فردای تو

بهت قول میدم سخت نیست لااقل برای تو

راحت باش دورم از تو و دنیایِ تو راحت باش

هیچ کس نمیاد جایِ تو دلشوره دارم من واسه فردای تو

از عشق هر چیزی که میشناسمو از من گرفتی

تو باقی مونده احساسمو از من گرفتی و

میخوایی من باشی و یادت بره مایی وجود داره

خودت آماده‌ی رفتنی ترست نمیزاره

اصلا نترس راحت برو بی من هیچکی به جز تو منو یادش نیست

فکر کردی کی از من خبر داره راحت برو هیچکی حواسش نیست

بهت قول میدم سخت نیست لااقل برای تو

راحت باش دورم از تو و دنیایِ تو راحت باش

هیچ کس نمیاد جایِ تو دلشوره دارم من واسه فردایِ تو

بهت قول میدم سخت نیست لااقل برای تو

راحت باش دورم از تو و دنیایِ تو راحت باش

هیچ کس نمیاد جایِ تو دلشوره دارم من واسه فردایِ تو

مسیرمون با هم یکی ولی مقصد جدایه

 

+ دانلود با کیفیت 320

+ دانلود با کیفیت 128

 

منبع

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد