جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

کمک کن - فرزاد فرزین و فریدون آسرایی

 



 

کمک کن - فرزاد فرزین و فریدون آسرایی

 

واسه سفرایی که دیگه نمیریم

عکسایی که قسمت نمیشه بگیریم

واسه هر یقینی که توانش شک نیست

واسه خاطره هایی که مشترک نیست

واسه وقتی که هر دو بی اعتباریم

تماشاچی غیر از خودمون نداریم

وقتی التماسم نخورده به دردم

واسه انتقامی که جبران نکردم

می‌خوایی باز بسوزم می‌خوایی کوه یخ شم

کمک کن، کمک کن خودمو ببخشم

می‌خوایی باز بسوزم می‌خوایی کوه یخ شم

کمک کن، کمک کن خودمو ببخشم

♫♫♫

واسه باوری که از این زندگی رفت

واسه عشقی که بی خداحافظی رفت

پشیمونی و این غم بی سروته ش

واسه حرفایی که نرسیده موقش

واسه روزایی که تو قهرت اسیرم

تو رو قد بوسیدنت قرض میگیرم

تمومش کن سال هاس از تو دورم

بدهکارم این رفتنو به غرورم

می‌خوایی باز بسوزم می‌خوایی کوه یخ شم

کمک کن، کمک کن خودمو ببخشم

می‌خوایی باز بسوزم می‌خوایی کوه یخ شم

کمک کن، کمک کن خودمو ببخشم

می‌خوایی باز بسوزم می‌خوایی کوه یخ شم

کمک کن، کمک کن خودمو ببخشم

می‌خوایی باز بسوزم می‌خوایی کوه یخ شم

کمک کن، کمک کن خودمو ببخشم

 

+ دانلود آهنگ با کیفیت 320

+ دانلود آهنگ با کیفیت 128

 

 

منبع

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد