https://gamefa.com/wp-content/uploads/2019/04/samurai-shodown-1-768x432.jpg
کارگردان Samurai Shodown از فلسفهی خلق شخصیتهای جدید در بازی میگوید
استودیوی SNK در سال گذشتهی میلادی بازی Samurai Shodown را به بازار عرضه کرد. این بازی یک احیای کامل از فرنچایز محبوب بوده که در مورد ساموراییها، شمشیرها و نینجاهاست. با این حال، انواعی از چالشها در بازی، چه در سطح فنی و یا نوع خلاقیت وجود دارد. این همان چیزی است که موجب شد تا کارگردان بازی شخصیتهای جدیدی را به آن اضافه نماید.
آقای نوبویوکی کوروکی (Nobuyuki Kuroki)، کارگردان بازی Samurai Shodown، در گفتگو با وبسایت Siliconera در مورد سختیهای خلق شخصیتهای جدید برای این فرنچایز کلاسیک صحبتهایی را مطرح کرد. آنها در ابتدا یک دورهی پیشنویس اولیه را طی میکنند. سپس با تلاش برای استفاده از عناصر کمتر از شخصیتهای دیگر موجود بحث میکنند. در نهایت، آنچه که ارائه میشود میتواند کاملاً متفاوت از پیشنویس اصلی باشد.
وی در این خصوص اظهار داشت:
در مراحل اولیهی توسعهی بازی، ساجی سان (Saji-San) هنرمند و طراح داخلی ما، ابتدا شخصیتها را به عنوان یک پیشنویس اولیه طراحی کرد. بر اساس این طرحها، ما در مورد این که چه نوع شخصیتهایی را میتوانیم طراحی کنیم، به بحث پرداختیم. دشوارترین بخش برای ما تلاش به منظور جلوگیری از استفاده از عناصر مشابهی بود که قبلاً برای ایجاد شخصیتی متمایز و مشخص استفاده شده بودند.
مطابق تجربیات ما، هر چقدر که طراحی را به صورت ایدهآل ترسیم کنید، هنگام بازی تفاوتها و اختلافات زیادی وجود خواهد داشت. بنابراین برای این که تجربهی بازی متعادلتر و راحتتر باشد، ما طراح نبرد را را به منظور بازی کردن تنظیم خواهیم کرد.
بازی Samurai Shodown هماکنون برروی کنسولهای اکسباکس وان، پلیاستیشن ۴ و سرویس گوگل استدیا در دسترس است. همچنین این عنوان قرار است در تاریخ ۲۵ فوریه ۲۰۲۰ (۶ اسفندماه ۱۳۹۸) برای کنسول نینتندو سوییچ و پلتفرم رایانههای شخصی عرضه شود.
منبع: گیمفا