جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

Great Teacher Onizuka

 

See the source image  

Great Teacher Onizuka

 

 

نام انیمه: Great Teacher Onizuka

نام انیمه: グレート・ティーチャー・オニヅカ

معروف به: GTO

ژانر: Comedy, Drama, School Life, Shounen, Slice of Life

تاریخ پخش: تابستان 1999

وضعیت: تمام شده

تعداد قسمت ها: 43 قسمت

استودیو:Studio Pierrot

منبع: Manga

زیرنویس فارسی و انگلیسی دارد

 

 

 

See the source image 

 

 

لینک های مربوط به انیمه

+ لینک دانلود انیمه (MKV, Dual Audio, ~70MB, Multi Server)

+ لینک فایل تورنت (MKV, Dual Audio, 2.83GB)

+ لینک فایل تورنت (MKV, Dual Audio, 2.83GB)

+ لینک فایل مگنت (MKV, Dual Audio, 2.83GB)

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 480P, EN Sub, ~70MB)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 480P, ~70MB, EN Sub)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 720P, ~120MB, EN Sub)

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

+ لینک دانلود انیمه (MP4, 480P, ~60MB)

+ تماشای آنلاین انیمه: لینک // لینک // لینک

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 480P, DVDRip, x265, ~250MB, Multi Server)

+ لینک فایل تورنت (MKV, 480P, 11.56GB, DVDRip)

+ لینک فایل تورنت (MKV, 480P, 11.56GB, DVDRip)

+ لینک فایل مگنت (MKV, 480P, 11.56GB, DVDRip)

+ اطلاعات بیشتر: لینک // لینک // لینک

+ لینک دانلود انیمه (MP4, 480P, Multi Server, ~150MB)

+ لینک فایل تورنت (6.22GB, MP4, 480P)

+ لینک فایل تورنت (6.22GB, MP4, 480P)

+ لینک فایل مگنت (6.22GB, MP4, 480P)

 

 

 

 

See the source image 

 

 

 

خلاصه داستان (منبع: انیم ورلد)

اونیزوکا سردسته‌ی یکی از گروهای موتور سوار بوده و حالا متحول شده و می‌خواد بزرگترین معلم ژاپن بشه ... هدفشم زدن مخه دخترای دبیرستانیه ... خب میشه گفت تقریبا متحول شده!!! هر چند توی این راه باید سختیای زیادی بکشه و راه درازی در پیش داره .

هر چند این انیمه قدیمیه و گرافیک چندان دلچسبی نداره ولی به نظر خودم یکی از بهترین انیمه هاییه که توی این ژانر ساخته شده. مطمئنا خیلی از شماها با این نظر من موافقید. هر کسی هم که این انیمه رو ندیده کافیه قسمت اول رو ببینه تا عاشق اونیزوکا بشه .

 

خلاصه انیمه (منبع)

 در مورد اونیزوکا یک رهبر گروه قلدر هاست که تصمیم گرفته خود را عوض کند و هدفی شرافتمندانه را دنبال کند، تبدیل شدن به بزرگ ترین معلم دنیا، البته دلیل اصلی او ملاقات با دختر های دبیرستانی جذاب است، پس… تقریبا عوض شده است. قانون بین او و هدفش را گرفته هر چند او انقدر بین قانون و بی قانونی فاصله میبیند که می خواهد بین خودش و دختر های دبیرستان باشد. پس آماده لذت و سرخ شدن از خجالت باشید.

 

 

 

 

من

آقا بسی بسیار راضی بودم ازش. یعنی همچین معلمی در دنیای واقعی، عمرا پیدا بشه. روح و روانم شاد شد!  یه نموره همچین در اوج دپرسی و غمگینی بودم، این رو دیدم، اصلا از این رو به اون رو شدم.

 

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=3abL7Z4IXWQ

 

https://www.youtube.com/watch?v=LnHsW9mJ9K8

 

 

 

نکته: نسخه انگلیسی مانگا (کامل) در کانال آپلود شده است.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد