جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

InuYasha Movie 1: Toki wo Koeru Omoi – 2001

 

See the source image

 

InuYasha Movie 1: Toki wo Koeru Omoi – 2001

 

نام فیلم انیمه‌یی: InuYasha Movie 1: Toki wo Koeru Omoi

نام فیلم انیمه‌یی: InuYasha the Movie: Affections Touching Across Time

نام فیلم انیمه‌یی: Inu Yasha: Toki wo Koeru Omoi

نام فیلم انیمه‌یی: InuYasha: Love That Transcends Time

نام فیلم انیمه‌یی: 犬夜叉 時代を越える想い

ژانر: Action, Adventure, Historical, Demons, Supernatural, Shounen

تاریخ پخش: پاییز 2001

وضعیت: تمام شده

تعداد قسمت‌ها: یک قسمت

مدت زمان فیلم انیمه‌یی: یک ساعت و 39 دقیقه

منبع: Manga

استودیو: Kyoto Animation, Sunrise

کارگردان: Shinohara Toshiya

زیرنویس فارسی و انگلیسی دارد

 

 

 

خلاصه داستان (منبع: دنیای انیمه)

اینو یاشا تسایگا را در اختیار دارد و همچنان همراه با کاگومه و شیپو و سانگو و میروکو به دنبال شیکونو تاما می‌گردد. بدبختانه، تکه‌ای از شیکونو تاما، موجودی را به وجود می‌آورد و اینویاشا باید آن را از سر راه بردارد...

 

 

 

سلام.

به علت اخطارهای گوگل، تا اطلاع ثانوی پست‌های معرفی انیمه، لینک دانلود نخواهند داشت.

بیشترین دلیل حذف شدن دو تا وبلاگ قبلی‌م در بلاگر توسط گوگل، به خاطر لینک دانلود انیمه‌ها بوده.

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد