جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

Haiyore! Nyaruko-san

 

See the source image

 

Haiyore! Nyaruko-san

 

نام انیمه: Haiyore! Nyaruko-san

نام انیمه: Nyaruko: Crawling With Love!

نام انیمه: Nyarko-san: Another Crawling Chaos

نام انیمه: 這いよれニャル子さん

ژانر: Sci-Fi, Comedy, Parody

تاریخ پخش: بهار 2012

وضعیت: تمام شده

تعداد قسمت‌ها: 12 قسمت – فصل اول

مدت زمان هر قسمت: 24 دقیقه

کارگردان: Nagasawa Tsuyoshi

منبع: Light novel

استودیو: Xebec

زیرنویس فارسی و انگلیسی دارد

 

 

 

 

خلاصه داستان (منبع: دنیای انیمه)

داستان انیمه حول محور دو کاراکتر می‌گرده... Nyaruko که فرازمینیه و خودش رو به شکل دختری مو نقره ای در آورده و با هدفی مشخص به زمین اومده ... Mahiro Yasaka که پسری دبیرستانیه و یکروز که توسط فضایی های ترسناک و سیاه پوشی تعقیب می شده توسط Nyarukoنجات داده میشه ...

اینکه بین این دو کاراکتر چه داستان هایی پیش میاد ، ماموریت Nyaruko در زمین چیه و فضایی ها دنبال چه چیزی روی زمین می‌گردند رو می تونید با دیدن این انیمه زیبا بفهمید !

 

  

 

سلام.

به علت اخطارهای گوگل، تا اطلاع ثانوی پست‌های معرفی انیمه، لینک دانلود نخواهند داشت.

بیشترین دلیل حذف شدن دو تا وبلاگ قبلی‌م در بلاگر توسط گوگل، به خاطر لینک دانلود انیمه‌ها بوده.

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد