جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

Shin Tennis no Ouji-sama OVA vs. Genius 10

 

 See the source image

 

Shin Tennis no Ouji-sama OVA vs. Genius 10

 

نام انیمه: Shin Tennis no Ouji-sama OVA vs. Genius 10

نام انیمه: The Prince of Tennis II OVA vs Genius10

نام انیمه: New Prince of Tennis OVA vs. Genius10

نام انیمه: 新テニスの王子様 OVA vs Genius10

ژانر: Action, Comedy, Sports, Shounen

تاریخ پخش: پاییز 2014

تعداد قسمت‌ها: 10 قسمت OVA

مدت زمان هر قسمت: 24 دقیقه

منبع: Manga

استودیو: Production I.G, M.S.C

کارگردان: ---

زیرنویس انگلیسی دارد

 

 

 

 

خلاصه داستان (منبع)

This OVA series is a continuation of The New Prince of Tennis series from 2012, still set in the U-17 High School Representatives Selection Camp. The story follows the matches played when the First Strings return from their tour.

 

توضیحات (منبع)

قسمت‌های OVA از سری New Prince of Tennis.  داستان مسابقاتی که در دور اول توی تور برگزار میشن رو دنبال میکنه.

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد