جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

آهنگ پایانی انیمه‌ی School Days


See the source image


 

 

آهنگ پایانی انیمه‌ی School Days

 

کلمات را تکرار می کنم، دوباره

و آرزو می کنم که آنها به تو برسند

از کدامین لحظه بود که جهان به لرزه افتاد

و احساسات زود گذرمان از مقابل هم گذشتند...

آرزو هایم را برای ستارگان می گویم،

و نیایش هایم را برای زمین...

قبل از آنکه آنها نیز ناپدید شوند، چگونه از آنها در خواست کنم ...؟

فقط من...

فقط من،

تو را برای در آغوش گرفتن می خواهم،

و این خود خواهی من است که دستانم را از تو جدا نخواد کرد...

و این بسیار دردناک است.

فقط تو...

فقط تو

را برای زنده ماندن می خواهم...

در اعماق این اقیانوس خاطرات...

در تنهایی غرق شدم

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد