جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

Babysitter

 

 

 

 

Babysitter

 

نام سریال: Babysitter

نام سریال: پرستار بچه

نام سریال: 베이비시터

ژانر: Mystery, Thriller, Suspense, Drama

تاریخ پخش: زمستان 2016

وضعیت: تمام شده

تعداد قسمت‌ها: چهار قسمت

مدت زمان هر قسمت: 60 دقیقه

زبان سریال: کره‌ای

کشور سازنده: کره جنوبی

شبکه: KBS2

کارگردان: Kim Yong Soo

نویسنده: Choi Hyo Bi

بازیگران: Jo Yeo Jung، Kim Min Joon، Shin Yoon Joo، Lee Seung Joon

زیرنویس فارسی و انگلیسی دارد

 

 

http://www.koreandrama.org/wp-content/uploads/2016/02/Babysitter-04.jpg

 

 

خلاصه داستان (منبع)

جانگ سوک ریو دختر ۲۴ ساله ای است که در رشته زبان انگلیسی از یک دانشگاه معتبر فارغ التحصیل شده است. وقتی او به عنوان پرستار ۳ کودک زوجی پولدار شروع به کار می‌کند و …

 

 

خلاصه داستان (منبع)

An attractive babysitter, who graduated from a prestigious university, begins to work as a babysitter for 3 children from a wealthy couple. The attractive babysitter begins to change.

#Korean_Drama

 

 

 

 

سلام.

به علت اخطارهای گوگل، تا اطلاع ثانوی پست‌های معرفی سریال، لینک دانلود نخواهند داشت.

بیشترین دلیل حذف شدن دو تا وبلاگ قبلی‌م در بلاگر توسط گوگل، به خاطر لینک‌های دانلود بوده.

 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد