جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

Ozmafia!!

 

Ozmafia!!

 

نام انیمه: Ozmafia!!

نام انیمه: オズマフィア

ژانر: Harem, Historical, Romance, Fantasy, Shoujo

تاریخ پخش: تابستان 2016

وضعیت: تمام شده

تعداد قسمت‌ها: 12 قسمت

مدت زمان هر قسمت: 5 دقیقه

کارگردان: Hirasawa Hisayoshi

استودیو: Creators in Pack

منبع: Visual novel

زیرنویس فارسی و انگلیسی دارد

 

 

 

داستان (منبع: دنیای انیمه)

یکی از بیماری های دردناکی که در این دنیا وجود داره فراموشیه که کم کم باعث تخریب زندگی شخص و اطرافیانش میشه. داستان این انیمه هم حول دختری به اسم فوکاست که از بیماری فراموشی رنج می بره و حتی اسم خودش رو به یاد نمیاره. فوکا در حالی که در شهری ناشناس پرسه می زنه متوجه می شه فردی ناشناس تعقیبش می کنه و در حالی که از ترس در حال فراره توسط عضوی از یکی از خانواده های مافیایی با نام اوز نجات پیدا می کنه. سوالی که اینجا مطرحه اینه که در این شهر، که دوستی و مبارزه دو روی یک سکه هستن، فوکا از چه کسی کمک می گیره؟ و چرا خاطراتش رو از دست داده؟ تا انیجا با داستان اصلی Ozmafia همراه بودیم اما ماجرای اصلی فرق می کنه. چون این انیمه قراره به صورت اورجینال از بازی اقتباس بشه این داستان به یه داستان مدرسه ای تبدیل می شه. اسکارلت به محض انتقال به آکادمی اوز به دردسر می افته و 3 پسری که در زمان لازم به کمک اون می رن Caramia ، Kyrie و Axel هستن.

 

 

 

 

 

خلاصه انیمه (منبع)

فوکا دختری بدون کوچکترین حافظه ای از گذشته و. پرتاب شده به جهانی ناشناخته هست. چندی از حضورش در این دنیای ناشناخته نگذشته بود که مردی با موهای نقره ای و یک شمشیر به سمتش اومد و فوکا برای نجات زندگیش شروع به فرار کرد اما نمی توانست زیاد دور شود و همین که تا مرگ چند قدمی بیشتر فاصله نداشت دستی برای کمک به سمتش دراز شد …

 

 



 

 

توضیحات من

هاااااااااا

یه انیمه‌ی کوتاه و مدرسه‌یی! انگاری از روی یه بازی درست شده!

راستش فکر می‌کردم مافیا و اکشن و اینا باشه.

ولی کاراکترهای کاوایی زیاد داشت  :D

 

 

 

 

سلام.

به علت اخطارهای گوگل، تا اطلاع ثانوی پست‌های معرفی انیمه، لینک دانلود نخواهند داشت.

بیشترین دلیل حذف شدن دو تا وبلاگ قبلی‌م در بلاگر توسط گوگل، به خاطر لینک دانلود انیمه‌ها بوده.

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد