جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

Nisekoi

 

 

 

 

 

 

Nisekoi

 

 

نام مانگا: Nisekoi

نام مانگا: False Love

نام مانگا: ニセコイ?

نام مانگا: عشق دروغین

نام مانگا: عشق بدلی

نام مانگا: نیسکوی

ژانر: Comedy, Drama, Romance, School Life, Shounen

نویسنده و هنرمند: KOMI Naoshi

سال انتشار: 2011

وضعیت: تمام شده

تعداد چپترها: 229 چپتر (25 جلد)

ناشر: Shueisha

مجله: Shuukan Shounen Jump (Shueisha)

ترجمه فارسی و انگلیسی دارد

 

 

See the source image


خلاصه داستان (منبع: @AwManga)

دو گروه یاکوزا و گانگستر هستند که با یک دیگر دشمنی بزرگ دارند و در حال جنگ با یکدیگر هستند روئسای این دو گروه باهم دوستان قدیمی هستند برای جلوگیری از درگیری ها تصمیم می گیرند که دختر و پسرشان به صورت توافقی عاشق یکدیگر شوند بی خبر از اتفاقاتی که بین آن دختر و پسر افتاده و قراره اتفاق بیوفته ...

نکته: انیمه در طی دو فصل از چپتر 1 تا 106 رو پوشش میده.

 

 

توضیحات من در مورد چپترهای آخر

از چپتر 131 تا 229 (آخر) رو خوندم.

بالاخره این مانگا هم تمام شد.

اون قسمت هایی که فهمیدم راکو با اونودرا عهد بسته بوده، خیلی ناراحت شدم.

اصلا دوست نداشتم اون شخص اونودرا باشه.

و واقعا راضی بودم که راکو، بالاخره چیتوگه رو انتخاب کرد.

شو و روری هم خیلی به هم می اومدن.

از پایان کار راضی بودم.

چقدر خوب شد که ماریکا اون شخص مورد نظر نبود.

این دختره یه نموره روو اعصاب بود.

ولی می دونی، یه نموره با راکو مشکل داشتم.

آخه چی جوری میشه که یه پسر، اینقده خاطرخواه داشته باشه؟

هان؟

مدیونی فکر کنی من حسودی می کنم!

ولی خب ...

این شیربرنج چی داشت؟

البته موقعیت بسیار بالایی داشت. رئیس آینده خانواده یاکوزا :D

خیلی موقیت باحالی بود.

 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد