جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

Nightmare Teacher

 

 

 

 

 

 


Nightmare Teacher

 

نام سریال: Nightmare Teacher

نام سریال: معلم کابوس

نام سریال: 악몽선생

نام سریال: 噩梦老

نام سریال: Nightmare High

نام سریال: Night Teacher

نام سریال: Akmong Sunsaeng

ژانر: Mystery, School Life, Supernatural

تاریخ پخش: زمستان 2016

وضعیت: تمام شده

تعداد قسمت‌ها: 12 قسمت

مدت زمان هر قسمت: 15 دقیقه

شبکه: Naver TV Cast

کشور سازنده: کره‌ی جنوبی

زبان سریال: کره‌ای

نویسنده: Jung Yoo Suk, Hyun Moon Sub

کارگردان: Hyun Moon Sub

بازیگران: Kim So Hyun، Uhm Ki Joon، Lee Min Hyuk

زیرنویس فارسی و انگلیسی دارد

 

 

 

خلاصه داستان (منبع)

در سریال معلم نیمه شب یه ریم ارشد کلاس هست و نمراتش همیشه بالاست. یکدفعه اون متوجه میشه که چیز عجیبی داره اتفاق میافته، اون به سمت کارهای مخفی و مرموزی که در مدرسه اش جریان داره کشیده میشه….

 

 

داستان (منبع)

Nightmare Teacher” is about the mysterious things that happen in a typical school. The students fall into a sweet but mysterious seduction in which their dreams happen as soon as they dream it.

 

داستان (منبع)

When a new teacher arrives, students' dreams begin to come true. Ye-rim, the class president, has to solve the bizarre and scary mystery before it's too late.

 

 

#Korean_Drama

 

 

 See the source image

 

 

 

سلام.

به علت اخطارهای گوگل، تا اطلاع ثانوی پست‌های معرفی سریال، لینک دانلود نخواهند داشت.

بیشترین دلیل حذف شدن دو تا وبلاگ قبلی‌م در بلاگر توسط گوگل، به خاطر لینک‌های دانلود بوده.

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد