جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

آهنگ پایانی انیمه‌ی Kimetsu no Yaiba

 

 

 



 

https://cdn.myanimelist.net/images/anime/1286/99889.jpg

 

آهنگ پایانی انیمه‌ی Kimetsu no Yaiba

 

 

نمی‌خوام گرفتار غم و اندوه باشم

نمی‌خوام در جایی که می‌بینم، اشک بریزم

سرنوشتم رو درک می‌کنم

باید بتونم بدوم

اون خواسته باید به حقیقت بپیونده

مشکلات گذشته رو نابود کن

از آینده از لبه‌ی تاریکی دعا کن

در جهت باد مخالف پیش رفتم و نتونستم پایان طوفان رو ببینم

دیگه نمی‌تونم مسیر رو انتخاب کنم

شک و تردید همیشه عشق و روشنایی رو در تعادل نگه می‌داره

یالا، دوباره بلند شو

الان که خنجر در دستته

به کجا داری می‌ری؟

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد