جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

آهنگ شروع انیمه‌ی Kimetsu no Yaiba

 

 


https://cdn.myanimelist.net/images/anime/1286/99889.jpg

آهنگ شروع انیمه‌ی Kimetsu no Yaiba

 

دلیلی برای قوی بودن پیدا کردم

من رو با خودت بردار و به پیش بـــــرو

همه چیز از دست رفته، ولی اشکالی نداره

قلبم متزلزل می‌شه و دست‌هام می‌لرزن

یه سری چیزها رو باید فراموش کرد

فقط همین

آسمان می‌درخشه

(سی شب رو می‌گذرونم)

حتی اگه تهی باشم

(خیره به آسمان)

من تنها کسیم که می‌تونه تغییری ایجاد کنه

فقط همین

چون دلیلی برای قوی بودن پیدا کردم

من رو با خودت بردار و به پیش بـــــرو

هر چقدر که تلاش کنم نمی‌تونم حتی جلوی رویاهام رو بگیرم

می‌تونی در کنار کسی که برات خاصه قوی بشی

پس تسلیم نشو و دوباره بلند شو

می‌دونم چه حسی داره که توسط دنیا نابود بشی و ازت محافظت کنه

...شراب گل سرخ

سرنوشت ما رو روشن می‌کنه

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد