جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

آهنگ پایانی انیمه‌ی Tokyo Mew Mew

 

See the source image 

 

https://gogocdn.net/images/anime/T/tokyo-mew-mew.jpg

 

آهنگ پایانی انیمه‌ی Tokyo Mew Mew

 

بیاین با هم چند تا توت فرنگی بخوریم

با چند تا کیک، شیرینی، نون برنجی

اگه همشونو بخوری، شاد میشیا

کلی میوه دیگه

کیوی، شیرینی، هلو

من خیلی میوه دوست دارم

یا بستنی یخی

بذار تو فریزر تا یخ بزنه

بعدش یه کم خامه بزن روش

من همه اینا دوست دارم

من یه کم شک دارم

ولی مشکلی نیست اخه من خیلی نازم

اینکه خیلی شیرین باشی

ممکنه چیزی رو درست کنه که

مورد علاقته

مورد علاقته

برو وسایل تزیینی بگیر

اگه نداریش، برو یه دونه بخر

اوه ممنونم

دلم  یه کم پفک می خواد

یه چیز ترش و شیرینم بد نیست

اگه دسر نباشه که من دیگه مردم

بیا تا اونجایی که میشه بخوریم

می‌خوام همه چیز رو امتحان کنم

دلم  یه کم پفک می خواد

یه چیز ترش و شیرینم بد نیست

اگه دسر نباشه که من دیگه مردم

بیا تا اونجایی که میشه بخوریم

گاهی وقتا

دلم می‌خواد همه نوع عشقی رو امتحان کنم

 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد