جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

آهنگ شروع انیمه‌ی Tokyo Mew Mew

 

 

See the source image 

 

https://gogocdn.net/cover/tokyo-mew-mew-dub.png

 

آهنگ شروع انیمه‌ی Tokyo Mew Mew

 

سعی کردم لبخند بزنم

این حس رو داشتم که

تبدیل به ادم دیگه ای شدم

جرات داشتم

اعتماد به نفسم بالا رفته

و این حقیقت رو فراموش کرده بودم

تا وقتی که تو رو دیدم

هر دختری می تونه شجاع بشه

اگه این جادوی خاص رو بدونه

وقت نمایشه دیگه

قلبم همین جوری تند تند می زنه

همیشه دلم می خواست همچین احساساتی داشته باشم

یه دختر متفاوت از شخصیتم بهت نشون میدم

همین جوری بیشتر احساس ازادی می کنم

و غرق در این احساس میشم

می خوام همه اینا رو واست بفرستم

لطفا قبولشون کن عشق من

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد