جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

Natsume Yuujinchou Roku Specials

 See the source image

 

Natsume Yuujinchou Roku Specials

 

نام انیمه: Natsume Yuujinchou Roku Specials

نام انیمه: 夏目友人帳 特別編

ژانر: Slice of Life, Demons, Supernatural, Drama, Shoujo

تاریخ پخش: پاییز 2017

وضعیت: تمام شده

تعداد قسمت‌ها: 2 قسمت – اسپشیال

مدت زمان هر قسمت: 23 دقیقه

منبع: Manga

استودیو: Shuka

کارگردان: ؟؟؟

زیرنویس فارسی و انگلیسی دارد

 

 

 

داستان (منبع)

New unaired episodes included in 4th and 5th DVD volumes of Natsume Yuujinchou Roku.

 

 

 

سلام.

به علت اخطارهای گوگل، تا اطلاع ثانوی پست‌های معرفی انیمه، لینک دانلود نخواهند داشت.

بیشترین دلیل حذف شدن دو تا وبلاگ قبلی‌م در بلاگر توسط گوگل، به خاطر لینک دانلود انیمه‌ها بوده.

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد