جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

تیتراژ شروع انیمه‌ی Kyougoku Natsuhiko Kousetsu Hyaku Monogatari

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=ZmP2MFmkdNY

 

تیتراژ شروع انیمه‌ی Kyougoku Natsuhiko Kousetsu Hyaku Monogatari

 

میخوایی نزدیک بشی و نفست رو تو گوش من حس کنی

میخوایی اِسم منو صدا کنی

بخاطر این که فقط میتونی آتش رو روشن کنی

هَمه‌ش در حال جستجوی... ولی نمیتونی پیداش کنی

همه اون چیزای که در روزهای آخر زندگی

باعث توهمات آرامش ذهن میشن

بعضی وقتها خیلی نزدیکن ولی گمراه کنندن

و من با روز دیگه ای روبرو شدم

و اون روز برای من دلپذیر و خوشایند بود

تو میخوایی ـ ـ ـ

نفست رو تو گوش من حس کنی

و نزدیک بشی ـ ـ ـ

بخاطر اینکه فقط میتونی آتش رو روشن کنی

تو میخوایی ـ ـ ـ

نفست رو تو گوش من حس کنی

میخوایی اِسم منو صدا کنی ـ ـ ـ

و نفست رو تو گوش من حس کنی

خواسته ی تو...آرزوی تو ـ ـ ـ

حس کردن نفست با گوش منه

اِسممو صدا کن... بخاطر اینکه فقط میتونی آتش رو روشن کنی

 

ترجمه: دنیای انیمه

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد