جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

تیتراژ پایان انیمه‌ی Kyougoku Natsuhiko Kousetsu Hyaku Monogatari

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=fvD6LrG8Xxo

 

تیتراژ پایان انیمه‌ی Kyougoku Natsuhiko Kousetsu Hyaku Monogatari

 

باد با نجوای نرم و شیرین به صدا در می‌آید

با این که هیچ نشانی از وزیدن نسیمی نیست

نور مهتاب در باغ میرقصد و پایکوبی میکند ـ ـ ـ

و به آرومی در میان درختان حرکت میکند

داستان بر روی شبی کامل اوج میگیرد و به پرواز در می آید ـ ـ ـ

تا وقتی که تموم دنیا به خواب فرو رود

ما رو اینجا پیدا کن همانطور که ما لحظه ای از عشق را احساس میکنیم

نزدیکتر بیا

رویا و خواب با دستهای تو ـ ـ ـ

در زیر پتویی از ستاره های آسمانند

نوای پرندگانی که میخوانند در فضای وسیعی از چمنزار به گوش میرسد ـ ـ ـ

و ما را با گرمای سپیده دَم و روشنایی شریک میکنند

 

 

ترجمه: دنیای انیمه

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد