جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

آهنگ شروع انیمه ی Guilty Crown

See the source image

آهنگ شروع انیمه ی Guilty Crown


گل های وحشی در حال شکفتن

لطفاً بهم بگید

چرا انسان ها با هم می جنگند و همدیگه رو آزار می دن؟

غنچه های شجاع

توی سرزمینتون چی می بینید؟

چرا انسان ها نمی تونن همدیگه رو ببخشن؟

بارون قطع شده و تابستون هیئت آبی به خودش گرفته‏.‏

حالا تنها شدی‏!‏

روبروی من لرزیدی‏،‏

بدون این که چیزی بگی‏.‏

وقتی دوستانت در کنارت پژمرده می شن‏،‏

چه احساسی داری؟

وقتی قادر به تکلم نیستی‏،‏

چطور می خوای عشقت رو ابراز کنی؟

خورشید تابستان پشت ابر رفته‏،‏ باد شروع به وزیدن کرده‏،‏

روی هم افتادند‏.‏

من آهنگی می خونم که ثابت کنه تو زندگی کردی‏،‏

برای تمام کسانی که اسمی ندارند‏.‏


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد