جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

Elisa, Ennio Morricone - Ancora Qui

 

 

 

Elisa, Ennio Morricone - Ancora Qui

 

Artista: Elisa, Ennio Morricone

Album: Django Unchained

Pubblicazione: 2012

Genere: Pop /Country

 

...

Ancora qui

Ancora tu

Ora però io so chi sei

Chi sempre sarai

E quando mi vedrai

Ricorderai

 

هنوز هم اینجا

هنوز هم تو

اما با این حال می دانم تو که هستی

و برای همیشه چه کسی خواهی بود

و وقتی مرا دیدی به یاد خواهی آورد

 

Ancora qui

Ancora tu

E spero mi perdonerai

Tu con gli stessi occhi

Sembri ritornare a chiedermi di me

Di come si sta

E qui dall'altra parte come va

 

هنوز هم اینجا

هنوز هم تو

و امیدوارم که مرا ببخشی

تو با همان چشمان همیشگی

انگار برمی گردی تا از حال من جویا شوی

از اینکه اوضاع من چگونه است

و اینجا از آنسو چه شکلی دارد

 

L'erba verde, l'aria calda

Sui miei piedi e sopra i fiori

Si alza un vento tra i colori

Sembri quasi tu

 

همچون همیشه برگها سبزند و هوای روی پاهایم و گلها گرم است

باد میان رنگها می پیچد و اینها شبیه تو هستند

 

Anche il cielo cambia nome

Così bianco quel cotone

Che è veloce, che si muove

Perso in mezzo al blu

 

حتی آسمان هم اسمش را عوض می‌کند و مثل پنبه سفید می شود و انقدر سریع می رود که در آبی آسمان محو می گردد

 

È un qualcosa in te

È quel che tornerà

Com'era già

 

درون تو چیزی هست

و همانی است که برمی گردد

همانطور که همیشه بود

 

Ancora qui

Ancora tu

E quel che è stato è stato ormai

E con gli stessi occhi

Sembri ritornare a chiedermi di me

Di come si sta

E in questo strano mondo come va

 

هنوز هم اینجا

هنوز هم تو

و هر آنچه که بود از این پس هم هست

و با همان چشمان همیشگی

انگار برمی گردی تا از حال من جویا شوی

از اینکه اوضاع من چگونه است

و در این دنیای غریب اوضاع چگونه پیش می رود

 

Ritornerai e ritornerò

E ricorderai, ricorderò

 

باز خواهی گشت و من باز خواهم گشت

به یاد خواهی آورد و من هم به یاد خواهم آورد

 

ترجمه: Arman // منبع: @canzoni_memorabili

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد