جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

Silvio Berlusconi - Ma Come Fai

 

 

 

 

Silvio Berlusconi - Ma Come Fai

 

...

 

La notte senza te non passa mai,

Anche se so che stai pensando a me

Ti stringo e ti accarezzo come se fossi qui

Mi tieni compagnia come se fossi mia

 

شب بی تو هرگز نمی گذرد

حتی اگر بدانم که به من فکر می کنی

تو را در آغوش می گیرم و نوازشت می کنم گویی که اینجایی و در کنارم می مانی انگار که مال من هستی

 

 

Ma come fai

A stare sempre dentro ai sogni miei

Ti penso anche quando non vorrei

Sei diventata come una mania non vai più via...

 

اما چطور اینکار را می کنی؟

و همیشه در رویاهایم می مانی

حتی وقتی که نمی خواهم هم به تو فکر می کنم

همچو شیدایی شدی که دیگر هیچوقت از سرم نمی پرد

 

 

Ma come fai

Ad essere importante come sei...

Se non ci fossi io ti inventerei

E ti farei uguale proprio a te...

Precisa come sei...

 

اما چطور اینکار را می کنی؟

و آنقدر مهم شدی که انگار

اگر نباشی تو را خلق می کنم

تو را می سازم دقیقا همانطور که بودی

و با همان جزییاتی که داشتی

 

 

Non so che fare se tu non sei qui

Penso soltanto a quando tornerai

Quanto ti amo neanche tu lo sai

Anche tu... amami sempre... non smettere mai

 

نمی دانم که اگر اینجا نباشی چه کنم

تنها به وقتی که باز خواهی گشت فکر می کنم

حتی خودت هم نمی دانی که چقدر دوستت دارم

همیشه عاشقم باش و از من دست نکش

 

 

Ma come fai

A stare sempre dentro ai sogni miei

Ti penso anche quando non vorrei

Sei diventata come una mania

Non vai piu' via...

 

اما چطور اینکار را می کنی؟

و همیشه در رویاهایم می مانی

حتی وقتی که نمی خواهم هم به تو فکر می کنم

همچو شیدایی شدی که دیگر هیچوقت از سرم نمی پرد

 

 

Ma come fai

A dirmi le parole che tu sai

A darmi questi baci che mi dai

A farmi fare l'amore come fai

 

اما چطور اینکار را می کنی؟

کلماتی را به من می گویی که می دانی

و با این بوسه هایی که به من می دهی

مرا به عشق ورزیدن وا می داری

 

 

Ma come fai

A farmi fare l'amore come fai

Ma come fai

La notte senza te non passa mai!

 

اما چطور اینکار را می کنی؟

مرا به عشق ورزیدن وا می داری

اما چطور اینکار را می کنی؟

شب بی تو هرگز نمی گذرد

 

مترجم: Arman // منبع: @canzoni_memorabili

 

#Lyrics

 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد