جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

Akame ga Kill! EP15 - OST

 

Akame ga Kill! EP15 - OST

 

تیتراژ پایانی انیمه ی Akame ga Kill! - قسمت 15

 

هیچ گذشته ایی ندارم که بتونم بهش دلخوش باشم

از وقتی که خاطراتم رو رها کردم

تمام مدت به خودم گفتم

که دیگه هیچی برای از دست دادن ندارم

ماه در تاریکی به آرامی حرکت می کند

حتی در تاریک ترین شب هم می درخشد

من قدرت این نور رو با خودم به آینده می برم

به خاطر اینکه نمی خواهم ببازم

رویای نامیرای من

و عشق درون من

من رو زنده نگه میدارن

حالا دیگه حتی درد هم من رو به

سمت اهدافم پیش می بره

احساسات من رو سرزنده می کنن

به سمت سرزمین وعده داده شده می برن

 

ترجمه: دنیای انیمه

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد