جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

آهنگ شروع انیمه‌ی Death Parade

 

 

آهنگ شروع انیمه‌ی Death Parade

 

غرق حقیقت شدن

تابعیت از قوانین رو بنداز دور و بچسب به درخشش فردیت

تابعیت از قوانین رو بنداز دور و بچسب به درخشش فردیت

خودتُ نگران اینکه چه اتفاقی برای خط های در حال محو شدن میوفته نکن

و این آهنگ رو با تمام وجودت حس کن

و این آهنگ رو با تمام وجودت حس کن

و این آهنگ رو با تمام وجودت حس کن

و این آهنگ رو با تمام وجودت حس کن

و این آهنگ رو با تمام وجودت حس کن

و این آهنگ رو با تمام وجودت حس کن

هنوز کارمون تموم نشده ، پس بزار روزها یکی بعد از دیگری سپری بشن

میخوایم این شهر رو بدجوری خرد کنیم ، پس پا به صحنه بزار

از خودم میپرسم چجور سعادتی نصیب تو میشه

بگذار همینجور که از این دنیا سبقت میگیریم ، این اتفاق بیوفته

همگی دستاتون رو ببرید بالا

( برو پروانه ، برو ، برو پروانه )

حالا داریم پرواز میکنیم ، پس بیشتر از اینا پرواز کن

مطمئنم تو همون چیزی میشی که میخوایی

پس دنبال این میگردیم که تو کی هستی

( پرواز کن ، پرواز کن )

اما در عمق اون خاطرات گمشده ـت

چیزی هست که میتونه از پس دروغ رو ببینه

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد