جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

آهنگ شروع انیمه‌ی Dororo

 

 

 

 

 

 

آهنگ شروع انیمه‌ی Dororo

 

جشن تمومه

ولی هنوز می خوام برقصم

نمی تونم حتی بخوابم

یه روزی‏،‏ آتش شوقم زبانه می کشد

از وقتی خودم رو شناختم می دونستم

روزی می سه که شعله ها فروکش می کنه

فکر می کردم به چیزی نیاز ندارم

ولی حتی الان خیلی جدیم‏.‏

آه‏.‏‏.‏‏.‏ حتی هنوز وقت دارم درستش کنم

آه‏.‏‏.‏‏.‏ وقتی می خوام بسوزانمش

متاسفم عزیزم کار آسونی نیست

ولی قطعا چیز بدی هم نیست

آتش رو بهم بده

روشنش کن‏،‏ عزیزم‏.‏ می خوام شعله بکشه‏،‏ آره

جشن تمومه

متاسفم عزیزم عجله کن

آه‏.‏‏.‏‏.‏ هنوز وقت دارم انجامش بدم

متاسفم عزیزم عجله کن

آه‏.‏‏.‏‏.‏ هنوز وقت دارم انجامش بدم

آتش رو بهم بده

روشنش کن‏،‏ عزیزم‏.‏ می خوام شعله بکشه‏،‏ آره

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
star دوشنبه 29 آذر 1400 ساعت 21:39

خیلی این اوپنینگ رو دوس دارم

prndhmhjr یکشنبه 28 آذر 1400 ساعت 20:28 http://salhayebibahar.blogfa.com/

حضوری گر همی‌خواهی از او غافل مشو حافظ
متی ما تلق من تهوی دع الدنیا و أهملها
شب تاریک و بیم موج و گردابی چُنین حائل
کجا دانند حال ما
سبک‌باران ساحل‌ها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد