جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

آهنگ پایانی فیلم انیمه یی Suzumiya Haruhi no Shoushitsu – 2010




آهنگ پایانی فیلم انیمه یی Suzumiya Haruhi no Shoushitsu – 2010

"آرزوی تو چیست؟" سوالی ست که من می پرسم
من به چیزی احتیاج ندارم "...این جواب دروغ نبود"
حتی در دنیایی ناپدید شده، جایی برای من خواهد بود
حتی برای من، که از آن مطلع نیست
ذهن من در جریان گذر زمان محبوس شده است
من آرزوی خودم را تکرار میکنم، تا زمانی که دوباره همدیگر را ببینیم
مرا فراموش نکن
بعد از گذشت تمام این روزها، تنها چیزی که برای من باقی مانده است
خاطراتم است، یا شاید آنها را نیز فراموش کرده ام؟
طولی نمیکشد که تمام دنیا در خواب فرو می رود
هر شخصی به سوی فردا می رود
دری که به سوی آینده ای معین باز میشود
حتی اگر آرزوی من برآورده نشود، مرا فراموش نکن
مرا فراموش نکن
حتی در دنیایی ناپدید شده، جایی برای من خواهد بود
حتی برای من، که از آن مطلع نیست
...تا زمانی که به یاد بیاورم



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد