جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

Sankaku Mado no Sotogawa wa Yoru

 

 

خب بگذار هشدار بدهم.

یه وقت این رو توی تاریکی یا در شب تماشا نکنی هاااا!

گفته باشم!

مثل ِ من نباش. قبل از خواب نگاه نکن! باشه؟

یه انیمهی تاریک حساب میشه.

نفرین، تسخیر شدگی، قتل، خودکشی و ...

داستان ترسناک و جذابی داره!

بسیار راضی بودم.

 

 

See the source image


Sankaku Mado no Sotogawa wa Yoru

 

نام انیمه: Sankaku Mado no Sotogawa wa Yoru

نام انیمه: さんかく窓の外側は夜

نام انیمه: The Night Beyond the Tricornered Window

نام انیمه: شبی فرای شیشه سه ضلعی

ژانر: Drama, Horror, Mystery, Supernatural

تاریخ پخش: پاییز 2021

وضعیت: تمام شده

تعداد قسمت‌ها: 12 قسمت

مدت زمان هر قسمت: 23 دقیقه

منبع: Manga

استودیو: Zero-G

کارگردان: Iwanaga Daiji

زیرنویس فارسی و انگلیسی دارد

+ اطلاعات بیشتر در مورد انیمه

+ لینک دانلود انیمه

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

+ لینک فایل تورنت (MKV, 1080P, EN Sub, 16.2GB)

+ لینک فایل تورنت (MKV, 720P, EN Sub, 8.2GB)

+ لینک فایل تورنت (MKV, 480P, EN Sub, 4.2GB)

 

 

 

خلاصه داستان (منبع)

Kousuke Mikado has been able to see spirits for as long as he can remember. Extremely terrified of them, he tries to suppress his ability by wearing glasses. One day, while working at a bookstore, he catches the attention of Rihito Hiyakawa, an eccentric medium who is convinced that they were destined to meet each other.

Thanks to Hiyakawa's antics, Mikado is thrust into the world of the paranormal, with the former promising that he will shed his fears if Mikado stays with him. As they continue to work together, the two discover a series of malicious curses that all point to the same name—"Erika Hiura." What is this person's goal, and how do they connect with Mikado and Hiyakawa?

 

 

خلاصه داستان (منبع)

یک کارمند خجالتی کتاب فروشی که توانایی اینو داره که ارواح و اجنه رو ببینه، توانایی که آرزو می‌کنه متعلق به اون نبود. از اونجایی که معمولا چیزایی که می‌بینه اونو به وحشت می‌ندازه، ریهیتو هیاکاوا؛ یک جن‌گیر که همون قدر که قدرت فراطبیعی بالایی داره، از لحاظ آداب اجتماعی ضعف داره و انگار از هیچ چیز فانی یا غیرفانی نمی‌ترسه. این زوج عجیب کنار هم میان تا معماهای عجیبی که سر راهشون سبز میشه رو حل کنند. گرچه، روش‌های کارشون ممکنه کاملا ایمن نباشه!

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد