جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

آهنگ شروع انیمه ی Mo Dao Zu Shi - فصل دوم



آهنگ شروع انیمه ی Mo Dao Zu Shi - فصل دوم

تناسخ و تولد دوباره، عشق و نفرت را در مه پنهان میکند
همین که آشنا شدیم، شمشیرهایمان گرفتار هم شدند
از اعماق ابرها صدای فلوت و سنتور جریان می یابد
دنیای فانی زودگذر است، همچو رویای بیهوده ی یک روح تنها
هم به دنبال خرما هستم و هم خدا، هرج و مرج های زندگی را به چشم میبینم
نار یکدیگر، در برابر تمام دنیا میجنگیم
یک بار هم به عقیده های درستم پشت نکردم
زندگی ای بدون درد را میگذرانم، از فضیلت و فساد پیشی گرفته ام
اما هنوز هم نمیتوانم زخم هایی که روی قلبم نقش بسته اند را پاک کنم
در این زندگی، نباید خود را گرفتار نزاع کنیم
به دور از خواسته های دنیوی
مسیرمان متفاوت است در حالیکه عدالت را قلب خود زنده نگه داشته ایم
جوانمرد و درستکار بودم، اما باز تمام کارهایم شد هیچ و پوچ
خیر و شر همچو سیاهی و سپیدی اند
اما مرز بین عشق و نفرت همچنان نامشخص است
آشنایی با تو همچو یک رویاست

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد