جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

آهنگ پایانی انیمه ی Mo Dao Zu Shi - فصل دوم





آهنگ پایانی انیمه ی Mo Dao Zu Shi - فصل دوم


خاطراتم از میان بادهای سرد گذشته و به سراغم می آیند

گرفتار غبار میشوند، ابرها را کنار میزنم فقط برای اینکه مه را حس کنم

از میان نم نم سرد باران به دوردست ها مینگرم

غروب فرا رسیده، نمیتوانم مسیر خانه را ببینم

وقتی زمان مرگم فرا رسید از خواب گذشته ی خونینم بیدار شدم

اما با این حال از سرنوشتم گله نمیکنم

در میان غبار بی انتها، خیر و شر مسیرهای متفاوتی را طی میکنند

همانطور که شعری می سرایم جام شرابم را بالا میاورم

قلب ناآرامم رها نخواهد شد

بادی شدید خلاف جریان آب وزیدن میگیرد

هرج و مرج اطرافم شعله میکشد، گذشته ام را در غبار دفن میکند

مدام با خود تکرار میکنم "عدالت را در قلبت زنده نگه دار

روحیه نترسی همچنان پا بر جاست

نوای بی درنگ فلوت حکایتم را بازگو میکند



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد