جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

Gigi Finizio - Scacco Matto


Gigi Finizio - Scacco Matto


Artista: Gigi Finizio

Album: Il Cuore Nel Caffè

Pubblicazione: 2006

Genere: Pop


...

Quando la notte ti incendia la mente

e un pensiero non spegne il ricordo

e marcia sul cuore un amico potente

la tua solitudine sarà un antico presagio che ormai ha già cambiato il tempo

non mi troverai


وقتی که شب، فکر و ذهنت را می سوزاند و یک فکر، آتش خاطره را خاموش نمی کند و دوستی بسیار نزدیک روی قلب قدم می گذارد

تنهایی با فکر تو مثل یک فال قدیمی خواهد بود که زمان را تغییر داده و می گوید: مرا پیدا نخواهی کرد


mentre l'aurora scolora e il sole si sporge

attraverso le dune

sfiorando la traccia di un corpo di donna

ormai invalicabile

sarà questione di telepatia

se quotidianamente come un ponte

mi congiunge con la mente tua


وقتی که طلوع رنگ می بازد و شن های روان خورشید را محو می کنند، شکل جسم زنی نفوذ ناپذیر به تصویر کشیده می شود

شاید بخاطر ارتباط ذهن ها باشد که هر روز مثل پلی مرا به ذهنت وصل می کند


non odiarmi mai

se tu mi penserai

io proverò a raggiungerti

con la mia fantasia

no non odiarmi mai

sai che mi soffrirei

tu dama irragiungibile

dai scacco matto e via


از من متنفر مباش

اگر به من فکر کنی من هم سعی می کنم تا در خیالم به تو برسم

نه، از من متنفر مباش

می دانی که زجرم می دهد

تو زنی غیر قابل دستیافتن هستی

و مرا کیش و مات می کنی و می روی


Sei come un filtro di luce

che tra fessure diventa fuggente

mi passa vicino ma so che toccarlo

diventa inpossibile

ma attraversando la bianca follia

della tua indifferenza

la distanza si dimezza

e mi mancherai


تو مثل فیلتر نوری هستی که از شکاف هایش نور بیرون می زند

به تو نزدیک می شوم اما می دانم که لمس کردنت غیرممکن است

اما گذر از این دیوانگی که بخاطر بی تفاوتی تو است فاصله را نصف می کند و دلم برایت تنگ می‌شود


non odiarmi mai

se tu mi penserai

io proverò a raggiungerti

con la mia fantasia

no non odiarmi mai

sai che mi soffrirei

tu dama irragiungibile

dai scacco matto e via

no non odiarmi mai


از من متنفر مباش 

اگر به من فکر کنی من هم سعی می کنم تا در خیالم به تو برسم

نه، از من متنفر مباش

می دانی که زجرم می دهد

تو زنی غیر قابل دستیافتن هستی

و مرا کیش و مات می کنی و می روی

نه، از من متنفر مباش


مترجم: Arman // منبع: @canzoni_memorabili




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد