جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

Biagio Antonacci - Insieme Finire

 

 


Biagio Antonacci - Insieme Finire

 

Artista: Biagio Antonacci

Album: Sapessi Dire No

Pubblicazione: 2012

Genere: Pop

 

...

 

Se ti va vieni a prendermi

nell'hotel che costeggia il sole

io confino al nord col blu

l'ovest è una parte mia,ho una mano ad est e l'altra a sud

Se mi vuoi vengo a nascere

nella tua testa libera

io non mendico attenzione

io sarei conquistatore

io vorrei che tu scegliessi me

 

اگه میخوای توی هتلی که کنار خورشیده بیا دنبالم

مرز من با شمال رنگ آبیه و غرب یه سمت منه و یک دستم رو به شرقه و اون یکی رو به جنوب

اگه منو میخوای، میام تا درون ذهن آزادت متولد بشم

من گدای توجه نیستم، من فتح کننده ام و میخوام که تو منو انتخاب کنی

 

trionferà trionferà la vita

insieme finire

spegnere per ripartire

non c'è strategia migliore quando non funziona più

il male minore è l'istinto primordiale

fare i conti solo quando ormai non torni indietro più

 

زندگی پیروز خواهد شد

تا با هم تموم کنیم

تا نوری که داریم خاموش بشه و دوباره شروع کنیم و وقتی که دیگه کار نکرد این بهترین استراتژیه چون غریزه اولیه اینه که چیزی رو که درد کمتری داره انتخاب کنیم و با خودت حساب می کنی دیگه به عقب برنمی گردی

 

Se mi vuoi vengo a vendermi

al tuo onore che difendi ancora

lacrima mi liberi lacrima si libera e straripa dalle rughe mie e se vuoi sempre se lo vuoi

perchè sai non ti spingo a niente

fai di me la tua virtù fai di me qualcosa in più scegli me tra i tanti scegli me

 

اگه منو میخوای من میام تا خودم رو به غروری که هنوز هم ازش دفاع می کنی بفروشم

با اشک منو آزاد می کنی، اشک آزاد میشه و از چین و چروک صورتم می ریزه

و اگه بخوای اینطور میشه چون می دونی که من هیچوقت تو رو مجبور به انجام کاری نمی کنم

کاری کن تا من پاکدامنی تو باشم، منو به چیزی بیش از این تبدیل کن

بین همه منو انتخاب کن

 

trionferà trionferà la vita

insieme finire

spegnere per ripartire non c'è strategia migliore quando non funziona più

il male minore è l'istinto primordiale

fare i conti solo quando ormai non torni indietro più

 

زندگی پیروز خواهد شد

تا با هم تموم کنیم

تا نوری که داریم خاموش بشه و دوباره شروع کنیم و وقتی که دیگه کار نکرد این بهترین استراتژیه چون غریزه اولیه اینه که چیزی رو که درد کمتری داره انتخاب کنیم و با خودت حساب می کنی دیگه به عقب برنمی گردی

 

مترجم: Arman // منبع: @canzoni_memorabili

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد