جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

حس عشق ُ در تو دیدن

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=jz1krLN2SQ8

 

 

حس عشق ُ در تو دیدن

 

لحظه ها رو با تو بودن، در نگاه ِ تو شکفتن

 

حس ِ عشق ُ در تو دیدن، مثل ِ رویای ِ توو خوابه

 

با تو رفتن، با تو موندن، مثل ِ قصه تو رو خوندن

 

تا همیشه تو رو خواستن، مثل ِ تشنگی ِ آبه

 

اگه چشمات منو می خواست، توو نگاه ِ تو می مردم

 

اگه دستات مال ِ من بود، جون به دستات می سپردم

 

اگه اسمم ُ می خوندی، دیگه از یاد نمی بردم

 

اگه با من تو می موندی، همه دنیا رو می بردم

 

بی تو اما سر سپردن، بی تو و عشق تو بودن

 

توو غبار ِ جاده موندن، بی تو خوب ِ من، محاله

 

بی تو حتی زنده بوندن، بی هدف نفس کشیدن

 

تا ابد تو رو ندیدن، واسه من رنج و عذابه

 

اگه چشمات منو می خواست، توو نگاه ِ تو می مردم

 

اگه دستات مال ِ من بود، جون به دستات می سپردم

 

اگه اسمم ُ می خوندی، دیگه از یاد نمی بردم

 

اگه با من تو می موندی، همه دنیا رو می بردم

 

توی ِ آسمون ِ عشقم، غیر ِ تو پرنده ای نیست

 

روی خاموشی ِ لب هام، جز تو اسم دیگه ای نیست

 

توی قلب ِ من عزیزم، هیچ کسی جایی نداره

 

دل ِ عاشقم به جز تو، هیچ کسی رو دوست نداره

 

اگه چشمات منو می خواست، توو نگاه ِ تو می مردم

 

اگه دستات مال ِ من بود، جون به دستات می سپردم

 

اگه اسمم ُ می خوندی، دیگه از یاد نمی بردم

 

اگه با من تو می موندی، همه دنیا رو می بردم

 

اگه چشمات منو می خواست، توو نگاه ِ تو می مردم

 

اگه دستات مال ِ من بود، جون به دستات می سپردم

 

اگه اسمم ُ می خوندی، دیگه از یاد نمی بردم

 

اگه با من تو می موندی، همه دنیا رو می بردم

 

لحظه ها رو با تو بودن

 

لحظه ها رو با تو بودن

 

 

#Lyrics

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد