جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

تنها فقط مال ِ منی

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=WpPu34EKFw0

 

 

« تنها فقط مال ِ منی »

 

هرگز نخواستم که تو رو با کسی قسمت بکنم

 

یا از تو حتی با خودم، یه لحظه صحبت بکنم

 

هرگز نخواستم که به داشتن تو عادت بکنم

 

بگم فقط مال منی، به تو جسارت بکنم

 

این قدر ظریفی که با یه نگاه هرزه می شکنی

 

اما توو خلوت خودم، تنها فقط مال منی

 

هرگز نخواستم که به داشتن تو عادت بکنم

 

بگم فقط مال منی، به تو جسارت بکنم

 

ترسم اینه که رو تنت، جای نگاهم بمونه

 

یا روی ِ تیشه ی چشات، غبار ِ آهم بمونه

 

تو  پاک و ساده مثل خواب، حتی با بوسه می شکنی

 

شکل همه آروزهام، تجسم خواب ِ منی

 

حتی با این که هیچ کس، مثل ِ من عاشق تو نیست

 

پیش ِ تو  آیینه ی چشمام، حقیره  لایق  ِ تو نیست،

 

 حقیره لایق ِ تو نیست

 

هرگز نخواستم که به داشتن تو عادت بکنم

 

بگم فقط مال منی، به تو جسارت بکنم

 

هرگز نخواستم که تو رو با کسی قسمت بکنم

 

یا از تو حتی با خودم، یه لحظه صحبت بکنم

 

هرگز نخواستم که به داشتن تو عادت بکنم

 

بگم فقط مال منی، به تو جسارت بکنم

 

ترسم اینه که رو تنت، جای نگاهم بمونه

 

یا روی ِ تیشه ی چشات، غبار ِ آهم بمونه

 

تو  پاک و ساده مثل خواب، حتی با بوسه می شکنی

 

شکل همه آروزهام، تجسم خواب ِ منی

 

حتی با این که هیچ کس، مثل ِ من عاشق تو نیست

 

پیش ِ تو، آیینه ی چشمام، حقیره  لایق  ِ تو نیست،

 

 حقیره لایق ِ تو نیست

 

هرگز نخواستم که به داشتن تو عادت بکنم

 

بگم فقط مال منی، به تو جسارت بکنم

 

هرگز نخواستم که به داشتن تو عادت بکنم

 

بگم فقط مال منی، به تو جسارت بکنم

 

هرگز نخواستم که به داشتن تو عادت بکنم

 

بگم فقط مال منی، به تو جسارت بکنم

 

....

 

#Lyrics

 

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
Star جمعه 6 آبان 1401 ساعت 20:44

جالب بود
یه مدت حالم خوب نبود نشد به وبلاگ سر بزنم
شرمنده عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد