جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

Andrea Bocelli, Ariana Grande - E Più Ti Penso

 

https://www.youtube.com/watch?v=kXOuLtAwYBE

 

Andrea Bocelli, Ariana Grande - E Più Ti Penso

 

E Più Ti Penso

Artista: Andrea Bocelli, Ariana Grande

Album: Cinema

Pubblicazione: 2015

 

E più ti penso

E più mi manchi

Ti vedo coi miei occhi stanchi

 

هر چه بیشتر به تو فکر می کنم

بیشتر دلم برایت تنگ می شود

تو را با چشمان خسته ام می بینم

 

 

Anch'io vorrei

Star lì con te

Stringo il cuscino

Sei qui vicino

 

من هم می خواهم

که آنجا با تو باشم

بالش را به خود می فشارم

گویی که تو در همین نزدیکی هستی

 

 

E notte fonda

E sei lontano

Ho il vuoto intorno senza te

Il sole qui non c'è

 

آنگاه که شب می رسد

و تو از من دوری

بدون تو جایی خالی درون من است

و دیگر خورشیدی نیست

 

 

Sono triste e sconsolato

Come non son stato mai

Senza te, Senza te

 

غمگین و بی قرارم

آن طور که هیچوقت نبوده ام

بدون تو، بدون تو...

 

 

E se per caso non potessi rivederti

Io so già, che farei

morirei

 

و اگر زمانی نتوانستم تا دوباره ببینمت

می دانم که چه می شود

می میرم

 

 

E più ti penso

E più mi manchi

Son poca cosa senza te

 

هر چه بیشتر به تو فکر می کنم

بیشتر دلم برایت تنگ می شود

من بی تو جز چیزی بی ارزش، هیچ نیستم

 

 

Mi sento un pesce che

Non ha l'acqua per nuotare

E respirare senza te

Senza te, senza te

 

بدون تو حس یک ماهی را دارم که

آبی برای شنا کردن ندارد و

نمی تواند نفس بکشد

بدون تو، بدون تو...

 

 

E se per caso non potessi rivederti

io so già che farei

Morirei

 

و اگر زمانی نتوانستم دوباره ببینمت

می دانم که چه می شود

می میرم

 

 

ترجمه: Arman // منبع: @canzoni_memorabili

 

#Lyrics

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد