جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

Ermal Meta, Jarabe De Palo - Voodoo Love

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=3aBU0vi25sY

 

Ermal Meta, Jarabe De Palo - Voodoo Love

 

 

Artista: Ermal Meta, Jarabe De Palo

Album: Vietato Morire

Pubblicazione: 2017

Genere: Pop

 

Io posso stare senza te,

Ma non senza il tuo sorriso

Che come una cometa cancella il buio dal mio viso

 

می تونم بدون تو زنده بمونم

ولی بدون خنده هات نه

چون عین یه ستاره دنباله دار تاریکی رو از روی صورتم محو می کنه

 

 

E sono stato senza te,

Ma tu c'eri sempre seppellita nel mio domani

Come fossi un seme

 

و روزگاری من بدون تو بودم

ولی تو همیشه توی فردای من کاشته شده بودی انگار که یه بذر بودی

 

 

Sei cresciuta lentamente,

Era Agosto e ti ho sentita,

Avevo sabbia nelle mani,

Il tuo nome fra le dita

Per sentirmi ancora vivo

 

تو آروم آروم رشد کردی

آگوست شده بود و من تو رو حس کردم

توی دستهام پر از شن بود

و اسم تو بین انگشت هام

تا هنوزم حس زنده بودن داشته باشم

 

 

Tu sei come il mare, volevo dirtelo

Nascondi la parte migliore

Ti amo Voodoo Love

 

تو عین دریایی می خواستم اینو بهت بگم

چون بهترین بخش خودتو مخفی کردی

دیوانه وار افسون عشقتم

 

 

È bello volersi bene

E ogni tanto dirselo

Danziamo al buio insieme,

Insieme, Voodoo Love

 

خیلی قشنگه که همو دوست داریم

و بعضی وقتها اینو به هم میگیم

با هم تو تاریکی می رقصیم

با همدیگه، ای عشق افسون شده

 

 

Ti cercavo nei tuoi luoghi,

Quelli in cui andavi sempre,

Ma l'amore non usa gli occhi,

 

تو جاهایی که بودی دنبالت می گشتم

جاهایی که همیشه می رفتی

ولی عشق برای دیدن چشم لازم نداره

 

 

Hai l'odore della mia vita

E di cose da scoprire

Mille notti a stare svegli

E poi buonanotte al sole

 

تو بوی زندگی رو برام داری

و همینطور چیزهایی که باید کشف بشن

هزاران شب بی خوابی

و بعد شب بخیر به آفتاب

 

 

Tu sei come il mare, volevo dirtelo

Nascondi la parte migliore

Ti amo Voodoo Love

 

تو عین دریایی می خواستم اینو بهت بگم

چون بهترین قسمت خودت رو مخفی کردی

دیوانه وار افسون عشقتم

 

 

È bello volersi bene

E ogni tanto dirselo

Danziamo al buio insieme,

Insieme, Voodoo Love

 

خیلی قشنگه که همو دوست داریم

و بعضی وقتها اینو به هم میگیم

با هم تو تاریکی می رقصیم

با همدیگه، ای عشق افسون شده

 

 

E senza difese Il tuo respiro indosserò

Che bel rumore che fanno le cose quando iniziano

 

و بی دفاع مغلوب هوای تو میشم

شروع همه چیز نوای قشنگی داره

 

 

Tu sei come il mare

È bello volersi bene

E ogni tanto dirselo

Danziamo al buio insieme,

Insieme, Voodoo Love, my Voodoo Love

 

تو عین دریایی

خیلی قشنگه که همو دوست داریم

و بعضی وقتها اینو به هم میگیم

با هم تو تاریکی می رقصیم

با همدیگه، ای عشق افسون شده، عشق افسون شده من

 

My Voodoo Love,

Tu sei come il mare,

Volevo dirtelo

My Voodoo Love

È bello volersi bene,

Il futuro non lo so

My Voodoo Love

 

ای عشق افسون شده من

تو عین دریایی

می خواستم اینو بهت بگم

عشق افسون شده من

خیلی قشنگه که همو دوست داریم

ولی آینده رو نمی دونم

عشق افسون شده من

 

https://www.youtube.com/watch?v=0454WFBe4dA

 

 

ترجمه: Arman // منبع: @canzoni_memorabili

 

 

#Lyrics

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد