جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

Isekai Shoukan wa Nidome desu

 

Isekai Shoukan wa Nidome Desu Manga | Anime-Planet 


Isekai Shoukan wa Nidome desu

 

نام انیمه: Isekai Shoukan wa Nidome desu

نام انیمه: 異世界召喚は二度目です

نام انیمه: Summoned to Another World for a Second Time

ژانر: Adventure, Comedy, Fantasy, Romance, Harem, Isekai

تاریخ پخش: بهار 2023

وضعیت: تمام شده

تعداد قسمت‌ها: 12 قسمت

مدت زمان هر قسمت: 23 دقیقه

منبع: Light novel

استودیو: Studio Elle

کارگردان: Nakanishi Motoki

زیرنویس فارسی و انگلیسی دارد

+ اطلاعات بیشتر در مورد انیمه

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 480P, 720P, 1080P) با زیرنویس فارسی

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 480P, 720P, 1080P) – هاردساب فارسی

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 480P, 720P, 1080P, RAW)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 480P, 720P, 1080P, EN Sub)

+ لینک دانلود انیمه (MP4, 480P, 720P, 1080P, EN Sub)

 

 

 

خلاصه داستان (منبع)

روزی روزگاری مردی بود که به یک دنیای دیگر احضار شد و اون رو نجات داد. البته، در اونجا زیادی محبوب شد و آخرش به یکی از شخصیت‌های عادی ایسکای تبدیل شد. با این حال، اون مرد توی یه تله افتاد و به زور به دنیای خودش برگشت. تازه، مجبور شد که به عنوان یه بچه، از اول شروع کنه!

 

 

خلاصه داستان (منبع)

There was once a man who was summoned to another world, and saved it. Of course, he became too popular there, and turned into an isekai-normie. However, that man fell into a "trap" and was forcibly returned to his original world. Moreover, he had to start over as a baby!

This is the story of the way-too-fantastic ex-hero who lived as a gloomy high-schooler, as he gets summoned once again to that same other world in a very unexpected development!

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد