جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

آهنگ شروع انیمه‌ی Kaiba

 

https://www.youtube.com/watch?v=wmXqQNKByVg

 

آهنگ شروع انیمه‌ی Kaiba

 

چشم هایم هنوز بسته بود

نور خورشید از پشت پرده چشم هایم میدرخشید

با صدایت که از خواب بیدار شدم‏،‏ فکر کردم کنارم هستی

من و تو ‏،‏ قلب هایمان به هم نزدیک بود

تو میگی که ما از هم جدا بودیم؟

زمان سریع‌تر از آن گذشت تا گرما و عشقت را احساس کنم

هیچوقت برایم بیش از حد ناخوشایند یا طولانی نبود

آرزوی هر وقت و لحظه‌ی من با تو بودنه

هیچوقت بیش از حد سخت یا سوزناک نبود

طاقت از دست دادن همه چیزم رو ندارم

 

مترجم: دنیای انیمه

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد