جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

Eva - Voglio Andare Fino In Fondo


Eva - Voglio Andare Fino In Fondo


Artista: Eva

Album: Singolo

Pubblicazione: 2017

Genere: Pop


Io voglio andare fino in fondo finché non riesco più a capire

Laddove poi finisce il giorno e comincia un'altra notte

Senza neanche più, dormire 

io voglio andare fino in fondo

Fino a vederti anche, sparire tanto lo sai che io ritorno

Sui miei passi appena in tempo pur di non farti, soffrire


میخوام تا انتهای راهو برم تا وقتی که دیگه نتونم چیزی رو بفهمم

تا جایی که روز تموم میشه و یه شب دیگه شروع میشه حتی بدون اینکه دیگه بخوابم

میخوام تا انتهای راهو برم تا جایی که حتی ناپدید شدنتو ببینم هرچند میدونی که من برمیگردم

با پاهای خودم و درست زمانی که باعث زجر کشیدنت نشم


Io voglio andare fino in fondo dove nessuno può sentire

E se anche fosse in fondo al mare farei di tutto per parlare

Ai pesci stanchi di mentire su come poi andrà a finire

Ma sono pronta anche ad amare senza una fine


میخوام تا انتهای راهو برم جایی که هیچکس نمیتونه صدایی رو بشنوه

و حتی اگه در عمق دریا هم باشه هر کاری می کنم تا بشه با ماهی های خسته از دروغ درباره اینکه چطور تموم میشه حرف زد

اما من آماده ام حتی برای عشقی بی پایان


Io voglio andare fino in fondo fino a toccarti il cuore dentro

Sincronizzando tutto il mondo con i battiti ed il suo tempo

Perché sia tutto perfetto


میخوام تا انتهای راهو برم تا جایی که تو رو درون قلبم حس کنم

تمام دنیا با ضربان های قلب و زمانش هماهنگ میشن

چونکه همه چیز باید عالی باشه


Io voglio andare fino in fondo senza paura della fine

Che tanto non si può morire senza nemmeno cominciare

Questa è una vita da riempire anche nei giorni senza sole

Io sono pronta ad aspettare senza una fine


میخوام تا انتهای راهو برم بدون هیچ ترسی از آخرش چون بدون هیچ شروعی نمیشه مرد

این یه زندگیه برای با تجربه شدن حتی تو روزهایی که خورشید نیست

و من برای صبری بی پایان حاضرم


Io voglio andare fino in fondo fino a toccarti il cuore dentro

Sincronizziamo tutto il mondo con i battuti ed il suo tempo

Perché sia, tutto perfetto


میخوام تا انتهای راهو برم تا اینکه تورو در قلبم حس کنم

و همه دنیا رو با ضربانها و ثانیه هاش هماهنگ می کنیم بخاطر اینکه همه چی عالی باشه


Tradotto da Arman // @canzoni_memorabili


#Lyrics #Eva #Italy




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد