جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

Francesca Michielin - Nessun grado di separazione



Francesca Michielin - Nessun grado di separazione 


Artista: Francesca Michielin

Album: di20are

Pubblicazione: 2015

Genere: Pop



È la prima volta che mi capita

Prima mi chiudevo in una scatola,

Sempre un po’ distante dalle cose della vita,

Perché così profondamente non l’avevo mai sentita,

E poi ho sentito un’emozione accendersi veloce

E farsi strada nel mio petto senza spegnere la voce

E non sentire più tensione solo vita dentro di me


این اولین بار است که برایم اتفاق افتاده و قبل از آن درون یک صندوقچه به دنبال خود می گشتم و همیشه کمی از زندگی عقب بودم

زیرا هیچوقت چیز به این عمیقی را حس نکرده بودم

و سپس سودایی را در خود حس کردم که به سرعت می سوخت و در سینه ام راه خود را بدون اینکه صدایش را خاموش کند دنبال می کرد

اما دیگر حس بیقراری ندارم و فقط زندگی درون من است


Nessun grado di separazione,

Nessun tipo di esitazione,

Non c’è più nessuna divisione tra di noi

Siamo una sola direzione in questo universo che si muove

Non c’è nessun grado di separazione


بی هیچ درجه ای از جدایی و هیچ شکلی از درنگ هستیم و دیگر هیچ اختلافی میان ما نیست

ما یک مسیر واحد در دنیایی هستیم که حرکت می کند و هیچ درجه ای از جدایی بینمان نیست


Davo meno spazio al cuore e più alla mente,

Sempre un passo indietro e l’anima in allerta

E guardavo il mondo da una porta

Mai completamente aperta

E non da vicino

E no, non c’è alcuna esitazione finalmente dentro di me


همیشه به قلبم فضای کمتری می دادم و بیشتر به عقل میدان می دادم

همیشه به قهقرا می رفتم و قلبم در آتش بود

و دنیا را تنها از دور، از دری می دیدم که هیچوقت کامل باز نبود

اما دیگر نه، دیگر درنگ نمی کنم و در نهایت درون من...


Nessun grado di separazione,

Nessun tipo di esitazione,

Non c’è più nessuna divisione tra di noi

Siamo una sola direzione in questo universo che si muove


...هیچ درجه ای از جدایی و هیچ شکلی از درنگ نیست و دیگر هیچ اختلافی میان ما نیست

ما یک مسیر واحد در دنیایی هستیم که حرکت می کند


Nessun grado di separazione,

Nessuna divisione,

Nessun grado di separazione,

Nessun tipo di esitazione,

Non c’è più nessuna divisione tra di noi (Nessuna esitazione)

Siamo una sola direzione in questo universo che si muove


بی هیچ درجه ای از جدایی هستیم و هیچ اختلافی میان ما نیست

بی هیچ درجه ای از جدایی و هیچ شکلی از درنگ هستیم و دیگر هیچ اختلافی میان ما نیست (بدون درنگی)

ما یک مسیر واحد در دنیایی هستیم که حرکت می کند


E poi ho sentito un’emozione accendersi veloce

E farsi strada nel mio petto senza spegnere la voce


و سپس سودایی را در خود حس کردم که به سرعت می سوخت و در سینه ام راه خود را بدون اینکه صدایش را خاموش کند دنبال می کرد


Tradotto da Arman // @canzoni_memorabili


#Lyrics #Italy #Francesca_Michielin





نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد