جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

علائم دیابت در زنان


رادیو نشاط. منشا دیابت در زنان و مردان متفاوت است؟


علائمی از دیابت که خانم‌ها باید نسبت به آن آگاه باشند.


علائم دیابت در زنان

- خارش و درد واژینال

- کاهش میل جنسی

- سندرم تخمدان پلی‌کیستیک

- عفونت‌های مجاری ادراری

- عفونت‌های قارچی واژینال یا دهانی


علائم مشترک دیابت در زنان و مردان

- تشنگی و گرسنگی مفرط

- کاهش یا افزایش وزن بی‌دلیل

- تحریک‌پذیری عصبی

- کُند شدن ترمیم زخم‌ها

- عفونت‌های پوستی

- تیرگی پوست در نواحی چین‌های بدن

- بوی میوه یا استون مانند از دهان

- گزگز و بی‌حسی دست‌ها یا پاها

- تهوع

- خستگی

- تکرر ادرار

- تاری دید


منبع: @TebyanOnline




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد