جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

اینا رو کنسل کردم


اینا رو کنسل کردم


+ منهوا Drunk in Love تا چپتر 103 گرفتم و خوندم.

+ مانهوا Jinx تا چپتر 43 گرفتم و خوندم.

+ مانهوا The Uninvited Guest On My Shoulder تا چپتر 21 گرفتم، تا چپتر یک خوندم.

+ منهوا Thousands Of Dreamless Author تا چپتر 28 گرفتم، تا چپتر 3 خوندم.

+ مانهوا Well Done تا چپتر 20 گرفتم، تا چپتر 5 خوندم.

+ مانهوا Dragnarok تا چپتر 25 (آخر - فصل یک) گرفتم، تا چپتر 3 خوندم.

+ مانهوا A Cross Line تا چپتر 12 گرفتم، تا چپتر 2 خوندم.

+ مانگا Hoshi no Koe (The Voices of a Distant Star) تا چپتر 10 (آخر) گرفتم، تا چپتر یک خوندم.

+ مانهوا Immortal Regis تا چپتر 4 گرفتم، تا چپتر یک خوندم.

+ مانهوا Evil Circumstances تا چپتر 14 گرفتم، تا چپتر 8 خوندم.

+ مانهوا Hellen تا چپتر 4( (آخر) گرفتم، تا چپتر 2 خوندم.



+ انیمه Robotics;Notes تا قسمت 22 (آخر) گرفتم، تا قسمت 3 دیدم.

+ انیمه Rizelmine تا قسمت 24 (آخر) گرفتم، تا قسمت 2 دیدم.

+ انیمه Deji Meets Girl تا قسمت 12 (آخر) گرفتم، تا قسمت 2 دیدم.


 



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد