جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

اگه سایتی که استفاده میکردم از دسترس خارج شد چیکار کنم...؟!




اگه سایتی که استفاده میکردم از دسترس خارج شد چیکار کنم...؟!


قطعاً این اتفاق براتون پیش ‌اومده که یه مدت طولانی از یک سایتی استفاده می‌کردید ولی به دلایل نامعلوم از دسترس خارج میشه؛ حالا شما باید در به در دنبال یه سایتی باشید که عملکرد مشابه اون سرویس رو داشته باشه!

این ابزار دقیقاً کاربردش همینه؛ شما میاین لینک وب‌سایت از دسترس خارج شده رو بهش میدید و این سرویس هم براتون لیست سایت های مشابه رو به نمایش میگذاره. آدرس سایت



منبع: @it_241234





نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد