جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

Occhi Profondi - Emma Marrone



Occhi Profondi - Emma Marrone


Artista: Emma Marrone

Album: Singolo

Pubblicazione: 2015

Genere: Pop


...


Servirebbe avere occhi profondi, grandi

Come due pozzi neri, per buttarci dentro quello che vedi

E pure l'amore che non cedi

Servirebbe avere occhi profondi

Per imprigionare la tua assenza

Non lasciarla mai venire fuori

Perché non diventi dipendenza


داشتن دوتا چشم عمیق و بزرگ خیلی به درد میخوره

عین دوتا چاه سیاه تا هر چیرو که می بینی توش بندازی

و همینطور عشقی که هرگز نمیدی

داشتن دوتا چشم عمیق خیلی به درد میخوره

تا نبودنتو توش حبس کنی و بهش اجازه ندی بیرون بیاد چون باعث میشه وابسته نشی


E' più bella questa città quando sale la luna

Mentre dormono tutti già

Tutti tranne me, tutti tranne me

Io mi scordo di dimenticarti

non ho mai avuto occhi profondi

Sei negli occhi e via da lì non scendi

Come fai tu lo sai a restare in equilibrio e non cadere mai


این شهر وقتی ماه بیرون میاد قشنگ تره

وقتی که همه خوابن، همه بجز من

من یادم میره که فراموشت کنم

چون هیچوقت چشمای عمیقی نداشتم

تو توی چشمامی و هیچوقت ازشون نمیفتی

تو تنها کسی هستی که بلده چجوری تعادلشو حفظ کنه و نیوفته


Questo vento che mi punge la pelle

Sembra una carezza veloce

Io vorrei avere gli occhi profondi e larghi

Che ci si perde il mondo

Per avere la certezza che presto o tardi

Succede per davvero


این بادی که به پوست من نیش میزنه

برام عین یه نوازش سریعه

دلم میخواد چشمای عمیق و بزرگی داشته باشم که تمام دنیا توش گم بشه

تا مطمئن شم که دیر یا زود به حقیقت می پیونده


E' più bella questa città quando sale la luna

Mentre dormono tutti già

Tutti tranne me,

Io mi scordo di dimenticarti

non ho mai avuto occhi profondi

Sei negli occhi e via da lì non scendi

Come fai tu lo sai a restarmi addosso se non ci sei mai


این شهر وقتی ماه بیرون میاد قشنگ تره

وقتی که همه خوابن، همه بجز من

من یادم میره که باید فراموشت کنم

چون هیچوقت چشمای عمیقی نداشتم

تو توی چشمامی و هیچوقت ازشون نمیفتی

تو تنها کسی هستی که حتی با اینکه اینجا نیست اما بلده چجوری تو ذهنم بمونه


Ti ho visto odiare l'amore

Fare la guerra alle stelle

Sognare senza pudore

Finalmente poi dormire

Io ti ho coperto le spalle

Scoprendo tutto il mio cuore

Ma un sogno non si può rifare


متوجه بودم که از عشق متنفری

و اینکه با ستاره ها می جنگی

رویاهای پلید می بینی و بعد به خواب میری

این من بودم که روی شونه هات رو پوشوندم (هوات رو داشتم)

و در قلبمو به روت باز گذاشتم

ولی یه رویا نمیتونه دوبار دیده بشه


Io mi scordo di dimenticarti

Sei negli occhi e via da lì non scendi

Come fai tu lo sai a restare in equilibrio

Non ricordo di non ricordarti

Sei negli occhi e via da lì non scendi

Inseparabili ma separati

Come fai tu lo sai a restare in superficie

E non sprofondi mai


من یادم میره که باید فراموشت کنم

تو توی چشمامی و هیچوقت ازشون نمیفتی

تو تنها کسی هستی که بلده چجوری تعادلشو حفظ کنه

یادم نمیاد که تا حالا یادت ننداخته باشم

که تو توی چشمامی و هیچوقت ازشون نمیفتی

و با اینکه از من جدا هستی ام بخش جدانشدنی منی

فقط تویی که بلده چجوری تو این وضع بمونی و هیچوقت نیوفتی


مترجم: Arman // منبع: @canzoni_memorabili






نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد