جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جواب ام.آر.آی


بالاخره جواب ام.آر.آی رو گرفتیم. فقط باید برویم دکتر نشان بدهیم.

دو مورد بود:
- A ganglion cyst measured 11 mm at dorsal aspect of wrist joint.
- Evidence of anterior dislocation of flexor carpi ulnaris tendon.

ترجمه بینگ:
- یک کیست گانگلیونی 11 میلی متر در سمت پشتی مفصل مچ دست اندازه گیری شد.
- شواهدی از دررفتگی قدامی تاندون فلکسور کارپی اولناریس.

خب کیست را که خود دکتر، همون اول گفت. ولی این دررفتگی جدید است.



نظرات 2 + ارسال نظر
سید حمید بروهان چهارشنبه 14 شهریور 1403 ساعت 16:19 http://salhayebibahar.ir

دکتر چی میگه

تازه این هفته که بیاید، دکتر بهم وقت داده است.

سید حمید بروهان چهارشنبه 14 شهریور 1403 ساعت 15:17 http://salhayebibahar.ir

چی نوشته

ترجمه ش را که نوشته بودم:
1- کیست
2- در رفتگی تاندون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد