جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

سال آینده



در راستای جوگیر شدن دانشگاه، زد به سرم که کنکور شرکت کنم برای سال آینده.

هممممم، ولی خب مشکلات بزرگی سرراه است.

من همه‌ی کتاب‌ها، جزوه‌ها و هر چیزی که مربوط به دوران دبیرستان، کنکور، کاردانی و کارشناسی بود، سال گذشته انداختم برای بازیافت. و الان هیچ چیزی ندارم برای خواندن.

در ضمن، همه مطالب از ذهنم پاک شده. هیچ موردی یادم نیست. 

خب خیلی سال گذشته از دوران مدرسه و دانشگاه.

باز هم خوب است این هوس‌ها نصفه شب و مواقع تعطیل سراغم می‌آید که همان موقع نمی‌توانم انجام بدهم.

این قضیه هم یک هوس چند ساعته بود.




نظرات 2 + ارسال نظر
میلا جمعه 23 شهریور 1403 ساعت 15:25

من هم در گذشته ریاضی دوست داشتم
بعدترها سر از رشته های هنری گرافیک درآوردم ولی.
الان سالها گذشته، دانشگاه رو نصفه و نیمه ول کردم و علاقه ای به ادامه یا گرفتن مدرک ندارم.
فقط اون علاقه به ریاضی مونده

سید حمید بروهان جمعه 16 شهریور 1403 ساعت 16:40 http://salhayebibahar.ir

طی بازه زمانی که میگی قطعا سرفصلها و منابع هم دستخوش تغییرات شدن. مخصوصا رشته‌ی کامپیوتر که اساسا بنای ایستادن نداره و مدام تطورات داره. با فرض موجود بودن تمام منابع قبلی باز هم نیاز بود منابع جدید رو بخونی و مسلط باشی واسه کنکور یا ورود بدون کنکور.
با برگشتن لابلای صفحات قدیمی نمیشه سوؤالات جدید رو جواب داد.
شاید اگه من باشم برم دست کامل کتب دبیرستان مربوط به رشته ام رو بگیرم بشینم بخونم.

بعدم یه محموعه تست لازمه.

میدونی تا حالا چندین دوره‌ی تاریخی به این موضوع فکر کردم؟

بماند که آخرش حداقل تا الان سراغ رشته دبیرستانی خودم نرفتم ولی اصلا بهش بی علاقه نیستم. مبنای فکری من اگرچه حقوق می‌خونم ولی پایه اطلاعاتم همون علوم تجربی هست.

بله. بله. همه چیز حتما تغییر کرده است. خیلی خیلی سال گذشته. به نظرم خیلی خوب است که این افکار فقط یک هوس زودگذر بود. من ریاضی بودم. به جز ریاضی، نمی خواهم رشته ی دیگری شرکت کنم. علاقه یی هم ندارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد