جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

باز یک مرگم شده است




معلوم نیست چی شده است. 

هوس کردم بروم کلاس شطرنج.

هوس کردم بروم دوره‌ی حسابداری.

هوس کردم بروم خوشنویسی با خودکار.

هوس کردم بروم کلاس و مدرک ICDL بگیرم.

هوس کردم بروم کلاس فتوشاپ.


آخه حسابداری؟ من که علاقه ندارم. کار هم خیلی وقته اصلاً دنبالش نیستم. 

فتوشاپ و آی.سی.دی.ال هم می‌خواهم چی کار؟ 

فقط می‌ماند شطرنج و خوشنویسی. 

که البته خوشنویسی با خودکار، یک دوره رفته بودم.

شطرنج هم تا یک حدی، حرکت مهره‌ها را بلد هستم.


واقعاً خوب است این موارد همه یک هوس زودگذر است. 




نظرات 1 + ارسال نظر
سید حمید بروهان شنبه 17 شهریور 1403 ساعت 21:34 http://salhayebibahar.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد